понеделник, 21 ноември 2016 г.

Началото...

Здравейте ,
отдавна трябваше да започна с този блог , но поради ред причини започвам сега. Изпълнена съм с вдъхновение и имам хиляди проекти в главата си , който само чакат да разполагам с малко свободно време за да се превърнат в реалност :) Тук ще видите първо старите неща ,които съм правила , а по- късно и бъдещите такива. Ще видите картички, картини, микс медия пана , кутии, албуми  и много други ръчно изработени красоти. Надявам се да ви харесат и да ви вдъхновят по някакъв начин .


  Ще започна с една картина, която направих с акварелни бои. Никога преди това не бях рисувала, но винаги съм имала голямо желание( като изключим секцията , на която направих няколко слънчогледа :)) Със съпруга ми отваряхме магазин за бельо,  с който се занимавах до скоро, но тъй като се преместихме да живеем в друга държава се наложи да го затворя ( болна тема). След като взехме всички интериорни решения остана само едно: какво да сложим като лице на бюрото? Естествено, тъй като той по принцип е пълен с идеи каза: " Защо просто не нарисуваш една картина и да я сложим тук. Знам ,че можеш! " .И тъй като що се отнася до изкуство не е нужно много да ме убеждават , реших да се пробвам , а пък ако стане. За мой късмет свекърът ми прави страхотни пана за картини - няма да намерите такива по магазините - дадохме му размерите и след няколко дни вече го имах . Изпаднах в ужас когато осъзнах на колко голяма площ реално трябва да рисувам. Няколко дни се чудих и обмислях какво точно да е ?В какви цветове? Трябваше и да е нещо по- лесно предвид липсата ми на опит , но след 6 часа рисуване мисля , че се получи нещо доста добро като за първи път .





Е , приемам критики разбира се , но се надявам и поне малко да ви хареса :)
  Прекрасен ден на всички и до скоро :)
                    Amitala

2 коментара:

  1. Браво, Плам! Много е хубава, продължавай в същия дух!

    ОтговорИзтриване
  2. Добре дошла в Блогър. Радвам се, че те откривам и с интерес ще те следя!

    ОтговорИзтриване